Stránky

nedeľa 6. júla 2014

❀Sugar❀


Ahojte,
pred nami je moja prvá recenzia.Budem testovať lak na nechty.Celý nadpis laku je
Gabriella Salvete Sugar Enamel ,,FARFALLA".Áno, áno, má aj meno, nielen číslo. Super pre nás [alebo pre mňa], ktoré majú rady na lakoch aj mená.Spoločne s lakmi sa na trhu objavila aj nová riasenka  Diamante.

Ale prejdime k veci....V limitovanej edícii vyšlo 6 odtieňov lakov [zľava  doprava]:

tender violet FARFALLA
blue GALAXY
elegant wine coloured TRUE LOVE
passionate red PASSIONE
romantic rose SWEETHEART
and aureate yellow
SANDSTORM                            

                            zdroj...


         
  
Úvodní fotka
           
 

  Ako som spomínala ja mám doma odtieň FARFALLA.



 


    


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Obal laku ma celkom zaujal. Vrchnáčik je bodkovaný ,čo sa ,samozrejme, stotožňuje aj s názvom. Názov je bielej farby.
Na zadnej strane obalu je popis...[názov odtieňu ,kde je vyrobený lak...] a samozrejme objem[11ml].
 




 


Nechty som si nalakovala. Uzavrela by som to asi tak: S lakom som veľmi spokojná a rozhodne za cenu stál. Asi si budem musieť zabehnúť aj pre iné odtiene, pretože tento lak nemá chybu.


Rýchlo schne               - Zle sa odlakuje- ale to je bežné pri lakoch s trblietkami


+  Pocukrený efekt


Štetček


+  Design




Už ma nič nenapadá, takže ak máte niečo proti resp. ak sa Vám niečo na ňom nepáči, píšte to do komentárov, alebo píšte mi na e-mail bubelka007@gmail.com.

Zatiaľ sa majte a pekný zvyšok dňa ♥ !!!


Vaša Peťka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára