Stránky

streda 23. júla 2014

Ako ste na tom vy a Balea?

 Ahojte :) 

Rozhodla som sa pre článok o výrobkoch značky Balea dostupných výhradne v sieťach DM drogérií. Doma mám niekoľko stálic, ktorých zásoby dopĺňam vždy keď sa minú a nedám na nich dopustiť. Pri Baleáckych výrobkoch ide častokrát o veľmi príjemnú kombináciu kvality a nízkej ceny zároveň aj keď výnimka môže potvrdzovať pravidlo, lebo neplatí to u všetkých výrobkoch.


Sama najviac využívam Balea výrobky na vlasy - ako sú šampóny alebo mlieko. Práve používam kokosový Balea šampón, no z tejto série som vyskúšala takisto aj višňový, aloe vera + mango tuším alebo perlový s figou. Taktiež jeden predávanú v tube (Oil Repair shampoo) a bola som zakaždým veľmi spokojná :)

K ďalším stálicám zaraďujem aj Balea penu na holenie, ktorá nesmie chýbať hlavne v lete a akurát pred týždňom som si kúpila opäť nové balenie spolu s upokojujúcim gélom po holení.

Menej skúseností mám s Balea produktmi na pleť. Po zlej skúsenosti s jedným pokusným králikom som sa k ničomu ďalšiemu neodhodlala. Samozrejme, snažím sa neprehliadať aspoň recenzie iných báb, ktoré to riskli a skúsili to s Baleou, no zatiaľ ma nič neohúrilo natoľko aby som si podobný produkt určený na pleť kúpila taktiež. Ak máte svoje tipy, s ktorými ste spokojné z tejto kategórie tak určite dajte vedieť v komentároch.

Úplná pecka sú Balea sprchovacie gély a takisto aj krémy na ruky alebo telové mlieka :) Ich najväčším plusom je veľmi prenikavá vôňa. Na fotke vyššie (viac-menej v strede a kúsok naľavo) je krém na ruky mojej sestry ( :D ) s praktickou pumpičkou a čučoriedkovou vôňou. Na môj vkus je redšej konzistencie ale stále veľmi dobre vstrebateľný a vôbec nie mastný ako mnoho iných krémov. Na intráku ja používam iný, hustejší, ktorý sa mi pomaly ale isto míňa a už sa teším kedy objavím nejaký nový :)
Čo sa týka sprchovacích gélov, najväčšiu radosť mi robí aktuálna novinka s melónovou vôňou. Pôvodne som si chcela zájsť po telové mlieko z tejto sady, no keďže sa vypredalo rýchlosťou blesku ostal mi len sprcháč, ktorého kúpu rozhodne neľutujem a odporúčam. Ako stvorený na leto ;)

 
Čo hovoríte na Baleu vy?? Používate veľa výrobkov tejto značky a máte dokonca svoje obľúbené, ktoré vám nesmú nikdy chýbať?? :)
 
Peťka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára