Stránky

štvrtok 3. júla 2014

Vitajte na blogu! ♥

                                         Ahojte!

       
   Krásny slnečný utorok! Rozhodla som sa dotoho pustiť...

   Moje meno je Petra a bývam v malej dedinke v okolí Bratislavy a povedzme, že patrím do tej skupiny blogeriek ktoré nemajú veľa skúseností s blogovaním.

Keď som ľuďom v mojom okolí oznámila, že si idem založiť blog [alebo inak povedané www.stránku] ,často padali otázky čo z toho budem mať.No premňa to [aspoň myslím] nebude nejaká povinnosť alebo práca.Skôr hobby či oddychová činnosť.

    Verím, že sa Vám bude blog páčiť a že sa naň budete radi vracať.

Vaša Peťka



4 komentáre:

  1. Veľa šťastia vo svete blogov! Tiež si pamatám, keď som si založila blog a nie je to tak dávno, že sa mňa všetci pýtyli: "Čo z toho budeš mať?"
    Maj sa pekne.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti veľmi pekne za pekný komentár.Som rada,že si narazila na tento blog.A šťastie...toho budem veru potrebovať viac ako dosť...♥

      Odstrániť
  2. Ahoj,
    vítam ta medzi nami :) a prajem vela uspechov :)

    OdpovedaťOdstrániť