Stránky

utorok 15. júla 2014

☀ My summer holiday make-up bag...☀


V poslednom čase sa na blogoch vyskytujú typy článkov ako napríklad ,,Moja kozmetická taška" a pod. Tak som si povedala, že aj ja spravím podobný článok tohto typu.Odfotila som produkty,ktoré VŽDY vláčim buď na dovolenku,alebo keď ideme na chatu atď.Príjemne sa posaďte  ideme na to.


         Tu sú všetky produkty koré mám ,,uložené" v mojej kozmetickej taštičke:
 






Začnem očnými tienmi.Na dovolenku si zoberiem túto paletku od NYC.Kúpila som ju v 101 za 4,99€.Zatiaľ som s ňou spokojná.Tiene sú dobre pigmentované...takže je to fajn paletka.Ešte by som dala + za bázu,ktorá je v balení.



                               ☀ ☀ ☀ ☀    ☀ ☀ ☀ ☀ ☀

Ďalej som tu s rúžmi:
AVON-odtieň Matte nude a Rimmel London -odtieň 03
  • tento rúž som si vybrala z Avonu kôli jeho farbe.V katalógu síce vyzeral trošku bledšie ale čo už narobím.
  • rúž Rimmel ma ohúril najmä kôli obalu ,ale aj farbe.Nie som nejaký veľký zastanca žiarivých odtieňov, preto si radšej kupujem rúže s nenápadnými farbami...☺
 

 ☀ ☀ ☀ ☀    ☀ ☀ ☀ ☀ ☀
 
Lesk na pery je pre mňa tiež nevyhnutnosť.Aj keď sa mi rýchlo zmaže....tak aké lesk na pery skrýva moja kozmetická taška?
Sú to:
  • lesk na pery YVES ROCHER
  • lak na pery Rimmel-ak sa to dá považovať za lesk na pery
 
VEĽMI SA VÁM OSPRAVEDLŇUJEM,ALE TIETO DVE  VECI NEMÁM ODFOTENÉ.SÚ ZOBRAZENÉ NA PRVEJ FOTKE,KDE SÚ VŠETKY PRODUKTY Z MOJEJ KOZMETICKEJ TAŠKY.
 
 ☀ ☀ ☀ ☀    ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ 
 
Maskaru som si zbalila len jednu.Viete,keď sa pôjdem kúpať,nebudem si na seba kydať maskaru☺.A príležitostne mi táto maskara postačí.-Rimmel London Extra POP Lash
 
 
 ☀ ☀ ☀ ☀    ☀ ☀ ☀ ☀ ☀
No a poslednými vecami v mojej kozmetickej taštičke sú balzami na pery-Labello Sun Protect s SPF 30 a Jelení loj čo je u mňa nevyhnutnosť♥


                                                                                
Tak,to by malo byť hádam všetko.Dúfam,že som na nič nezabudla.

A čo vy???Čo je vo vašej kabelke alebo kozmetickej  taštičke nevyhnutnosť???Teším sa na Vaše komentáre...

Peťka☺

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára