Stránky

nedeľa 6. júla 2014

Súťažíme........!!!!!-rýchla mini Giveaway

Ahojte dievčatá!
mám pre Vás pripravenú GIVEAWAY.Keďže je už leto...treba sa naň aj pripraviť.Preto som zvolila Giveaway o lak na nechty a  balzam na pery alebo lesk.Kto sa chce do súťaže zapojiť,musí:

1. zapojiť sa môže každý môj sledovateľ cez GFC - Google Friend Connect
2. do komentára mi skúste napísať, aká je vaša obľúbená značka kozmetiky
3. napíšte pod akým menom ma sledujete a zanechajte na seba email

4.napíšte mi,o ktorý balíček chcete súťažiť:

1. ružový
2. pestrofarebný
3. béžový
alebo 4.čierny......


....tak  a tu máme balíčky o ktoré ideme súťažiť-



1.ružový:
  • lesk na pery Dermacol BRILLIANT LIP GLOSS odtieň 02
  • lak na nechty s gélovým efektom Avon odtieň Fabulous
  • balzam na pery NYC odtieň Pink lady
2.pestrofarebný:
  • balzam na pery Balea JUICY ORANGE
  • lak na nechty  AVON odtieň Divine Lime
  • očné tiene AVON  ColorTrend odtieň Party Girl
3.béžový:
  • rúž na pery Rimmel odtieň 03
  • lak na nechty AVON odtieň Sweet Pea Dream
  • očný tieň Dermacol MINERAL MOON EFFECT EYE SHADOW odtieň 05
4.čierny:
  • lak na pery Rimmel odtieň Nude Eclipse
  • lak na nechty AVON odtieň Cosmic Trip
  • očný tieň Catrice odtieň Star Was Here!

Giveaway ukončíme 28.7.2014 .Výhercu vyžrebujem ja.....

Ste spokojné s výberom kozmetiky?

Pekný zvyšok dňa!

Peťka♥

7 komentárov:

  1. ivanka62@gmail.com
    ivana klepacova
    4 čierny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. asi sa stratil moj prvy komentar... uvazovala som nad prvym a poslednym balickom..ale kedze je leto, tak si vyberm prvy ruzovy..sledujem pod menom Amálka.
    vilaaa.amalka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. este oblubenu mam znacku Dermacol, Sleek, Artdeco, The Balm, z tych lacnejsich je to Catrice :-)

      Odstrániť
  3. moja oblubena kozmetika je asi max factor a maybelline :)
    sledujem ta ako Mishella (mishellaway@gmail.com)

    balicek ma najviac oslovil c.3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem cez GFC ako Jana Marcinová :)
    moj email povedat_ti_chcem@azet.sk
    a moja obľubená kozmetika je od značky Dermacol :)
    mne sa páčia všetky balíčky, takže by ma potešil hocijaký, ktorý by som vyhrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moja obľúbená kozmetika je Bioderma.
    Môj e-mail je nikolas007@gmail.com
    Balíček č.1.
    Sledujem ťa ako Nikola S

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moja obľúbená kozmetika je AVON.
    E-mail-miska628@gmail.com
    najviac sa mi páči balíček č.2-pestrofarebný
    Sledujem ťa ako Miška L....♥

    OdpovedaťOdstrániť