Stránky

streda 30. júla 2014

Recenzia: Šampóny Timotei

 Ahojte :) 

Šampón Timotei som používala tieto mesiace stále keď som prišla domov z intráku (tam mám kokosový Balea), konkrétne to bol taký na zlaté pramienky, teda na blond melírované vlasy ako mám. A tento týždeň mamka domov priniesla jeho ďalšieho brata pre intenzívnu starostlivosť na suché a poškodené vlasy, ktorý je momentálne v skvelej akcii, tuším v CBA predajniach, za 1,55 €  rovno 2 kusy (2 x 250ml). A dopredu odporúčam túto akciu využiť kľudne aj dvakrát ;)


Oficiálny popis: 
1. Timotei Zlaté pramienky  na svetlé a zosvetlené vlasy obohatený o prírodné výťažky z harmančeka (100 % prírodné výťažky) zvýrazňuje zosvetlené pramienky vlasov a zanecháva ich nádherne blond a plné žiary (pri použití šampónu a kondicionéru).

2. Timotei intenzívna starostlivosť pre suché a poškodené vlasy obohatený o prírodné výťažky z avokádového oleja (100 % prírodné výťažky) napomáha vyživovať a posilňovať suché a poškodené vlasy a zanecháva ich krásne jemné (pri použití šampónu a kondicionéru).

- pre oba platí, že sú dodávané v NOVEJ k prírode šetrnej fľaši, ktorá je úplne recyklovateľná a obsahuje o 6 % menej plastu v porovnaní s predchádzajúcou fľašou šampónu Timotei 250 ml
- všetky sú BEZ PARABÉNOV :)

Čo som zistila: 
K obom v prvom rade poznamenám, že je asi každému jasné, že v nich nie je taká "príroda" ako je prezentovaná na obale a v oficiálnom popise, veď ide o šampón ľudia, stále to bude chémia ale tu ide aspoň o chémiu, ktorá je vcelku šetrná oproti veľkej väčšine šampónov a robí svoju prácu dosť dobre :) Je bez silikónov, bez parabénov,

Prvý Timotei, ktorý som mala na svetlé pramienky vlasov som mala asi 2 mesiace, neviem to presne. Mal krásnu harmančekovú vôňu, keď ste si ho dali do dlane farba bola takisto, zlatá dokonca s triblietkami. Nepenil šialene ale ani najhoršie. Taký štandard pričom opäť opakujem, že kvalita šampónu vôbec nie je v tom ako pení, no ak vám to aj tak chýba, umývajte si vlasy 2x za sebou, vtedy máte istotu. Ja sama si vlasy takto umývam.
Priznám sa, že som nejaký efekt zosvetlených pramienkov nepozorovala ale keď si spätne spomínam, raz sa ma kamarátka pýtala či som bola na nový melír, lebo sa jej zdali moje vlasy viac blonďavejšie :) tak možno predsa len vážne funguje ;)
Ináč sa vlasy rozčesávali dobre v kombinácii s kondicionérom od Cien ako stále. Po kondicionéroch Timotei som zatiaľ ani nepozrela ale bolo by načase.

Druhý Timotei ma ale príjemne prekvapil hneď po prvom umytí a na tom sme sa zhodli spolu so sestrou, ktorá mala tiež ten istý pocit. Jeho vôňa je viac sladšia ako u harmančeka, pretože ide o avokádový olej. Ja sladké vône zbožňujem čiže u mňa za toto plus. Farba šampónu je do biela.
Ďalšia vec, ktorá ohúrila úplne najviac bol ten pocit zdravých vlasov, jemných, ľahučkých, hladkých akoby ste vyšli od kaderníka, ktorý vám umyl vlasy tým najprofesionálnejším šampónom aký mal. (Nemáte taký pocit keď od kaderníka odchádzate? :D ) Vážne pecka. Milé prekvapenia a za nízku cenu, za akú sa Timotei predáva je to úplná bomba a už teraz viem, že ho budem chcieť opäť.
S rozčesávaním platí to čo pri prvom :)

V závere vyzdvihnem hlavne 2. šampón pre poškodené a suché vlasy. Je pravda, že ja takéto vlasy mám a veľmi sa teším až budem pozorovať čo s nimi šampón urobí aj po ďalších umytiach, keďže prvý dojem je viac než dobrý. Zabudla som poznamenať, že vlasy sa ani rýchlo nemastia, čo pripisujem hlavne tej ľahkosti zloženia šampónu :) Dostupný je v drogérii Teta, v iných si nie som istá ale keď pozriem doplním to sem. Cena za 1 ks (250 ml) sa pohybuje tak do 1,50 € a v aktuálnej akcii v CBA 1,55 € za 2 kusy.
Odporúčam rýchlo bežať do najbližšej drogérie a vyskúšať, nemali by ste ľutovať ;)

Hodnotenie: 5/5

Máte skúsenosti so šampónmi Timotej??Akú značku šampónov uprednostňujete?

1 komentár: