Stránky

nedeľa 20. júla 2014

Prečo si lakujeme prstenník inou farbou?

Ahojte!
Názov článku asi hovorí za všetko. Stále som sa túto otázku v duchu pýtala keď som tomuto trendu podľahla tiež aj napriek tomu, aby som vedela čo to môže znamenať alebo či to vôbec niečo znamená. Nedalo mi to a jediný kto mi na všetko vie odpovedať je samozrejme ujo Google :D Tu je jeho odpoveď.



Trend lakovania si prstenníka inou farbou patrí medzi populárne metódy už asi 2 roky. Nezrodil sa nikde inde ako v Amerike - California a New York (kto by to bol čakal čo? ) a onedlho doputoval aj k nám do Európy. Nazýva sa to presnejšie "Ring finger nail polish" alebo "Accent nail manicure" čo je viac-menej upriamenie pozornosti na tento prst.

Táto metóda prišla presnejšie priamo s novou kolekciou Viviene Westwood v tom období a zároveň aj Leighton Denny, expert na nechtovú manikúru, ktorý sa pokladá za jej zakladateľa (osobne si myslím, že je to dobrá blbosť, lebo táto metóda tu mohla byť už dávno len nebola tak populárna ako je teraz). Na druhej strane, medzi celebritami sa prvý krát s takouto manikúrou objavila hviezdička Vanessa Hudgens a hneď za ňou aj najkrajšia žena sveta Beyoncé (u nás som si ako prvú všimla Daru Rolins keď bola porotkyňou v Let´s Dance alebo čo to bolo ).


A čo to vlastne znamená? 
Odpoveď, ktorá ma zaujala najviac je, že takto vlastne "nenápadne" naznačujeme, že sme voľné. Je to preto akési vyjadrenie nášho statusu, jednoducho kvôli tomu, že nalakovaním prstenníka inou farbou sa pozornosť automaticky sústredí na palec, kde sa nosí zásnubný prsteň.

To bola tá zaujímavejšia teória. Druhá je celkom jednoduchá a vie ju asi každá z vás, ktorá si takto nechty lakuje. Je to proste zaujímavejšie, nápadnejšie a živšie (na leto stvorené) ako keď si nalakujeme všetky nechty tou istou farbou.  Ľudia vnímajú zrakom, to je jasné a pestrejšia farba medzi svetlejšími kričí natoľko, že je občas nemožné nevšimnúť si takúto manikúru na nechtoch.

S tým len súhlasím. Aj mne príde zaujímavejšie skúsiť niečo nové (aj keď neviem či toto sa ešte novým dá stále nazvať) než si dookola lakovať nechty tou istou farbou. Nehovorím zasa, že odteraz mám prstenník neustále nalakovaný ináč, skôr naopak, nepreháňam to tak, no sama sa pristihnem, že ma skôr upútajú nechty s niečím výnimočným, s niečím, s čím sa nestretnem každý deň a "Accent nail manicure" to určite je. A vôbec! Prečo to nevyskúšať, keď to robí aj najkrajšia žena sveta? :D Nie je to dostatočný dôvod? Za tento pokus sa nič nedá.

Zamýšľali ste sa nad týmto trendom aj vy? Lakujete si takto nechty? Páči sa vám to alebo nie?



Pri hľadaní obrázkov som narazila aj na kúsky kde sa nejedná o prstenník ale ukazovák :D Som zvedavá aké teórie vzniknú na tento trend...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára