Stránky

pondelok 14. júla 2014

Recenzie:Maybelline Mascara - Great Lash LOL a One by One Volum' Express

Na dnes som si pre Vás pripravila 2 kratučké recenzie...Ide o recenzie riaseniek o Maybelline:
  1. Maybelline Great Lash
  2. Maybelline One By One Volum 'Express
Ako sa dostanem k preskúmaniu, tu je obrázok, ako moje riasy vyzerajú bez maskary. to pomerne silné, ale nie sú príliš dlhé.

Maybelline Great Lash - Great Lashes
Táto riasenka ma v drogérii ohromila najmä obalom ale aj kefkou.Tu sú moje postrehy z riasenky....
Konštrukcia kefky je veľmi zaujímavá, má úzku špička takže je ľahké sa dostať k vonkajšiemu kútiku riasy.
Vzorec bol ešte trošku mokrý, ale po 3 alebo tak nejako dňoch riadne pribral a drží na riasy krásne.
Mám pocit, že dáva veľkú dĺžku, a zhusťuje rovnako.
S 2 vrstvami sa moje riasy zhlukujú, ale bola som schopná oddeliť ich s treťou vrstvou .
 
 
 Maybelline One By One Volum 'Express

Riasenkou som bola nadšená.Toto sú moje poznatky:
Bola som ohromená s dĺžkou rias, aj keď bola na riasach len jedna vrstva
Taktiež som bola ohromená kefkou,ktrá bola perfetná-to znamená ,že oddeľovala riasy a nezanechávala hrudky
Zistila som, že je ťažké sa dostať k vonkajšiemu kútiku riasy bez rozmazávania


Záverečné myšlienky :

Prvá riasenka bola celkom fajn až nato,že na riasách ostali po druhej vrstve hrudky.Kefka je dobrá, ako som spomínala má dobrý tvar aj veľkosť.

Druhá riasenka bola tiež dobrá,akurát som mala problém dostať sa s ňou až do kútikou oka.Riasy mi predĺžila a riasy boli hustejšie.

Peťka♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára