Stránky

piatok 25. júla 2014

Bioderma -Hydrabio


rad Hydrabio






Pleť treba hydratovať či je zima a či leto.  Pokožka stráca vlhkosť ak je príliš často vystavovaná teplotným zmenám, suchému vzduchu, horúcej vode, vplyvom ovzdušia, chladu, trpí tiež v klimatizovaných priestoroch a pri nadmernom vystavovaní slnku a samozrejme, ak zabúdame dopĺňať tekutiny zvnútra. Pokožku môžu vysúšať napríklad aj príliš agresívne sprchové gély či mydlá.
Hydrabio
 
Ako poznáte, že vaša pleť je dehydratovaná?
  •  pleť sa správa podobne ako keď sa spálite na slnku
  •  je na dotyk drsná, šupinková a citlivá
  •  dehydratovaná pleť ma zníženú schopnosť regenerácie
  •  vrásky sú zvýraznené
  •  pocit svrbenia, pálenia

Bioderma nám ponúka kompletnú starostlivosť o dehydratovanú pleť pod názvom Hydrabio.  Dnes vám predstavím produkty, ktoré mám z tejto rady v obľube ja.
Hydrabio H2Ovďaka patentu Aquagenium® (ktorý obsahuje celá rada Hydrabio) stimuluje schopnosť kožných buniek v hlbších vrstvách vytvárať a na svojom povrchu udržať vlhkosť, ktorá je nevyhnutná pre rovnovážny stav pokožky. Keďže ide o micelárnu vodu, je určená na odstraňovanie mejkapu vrátane očného. Je veľmi jemná, hypoalergénna, nekomedónna, neparfumovaná. Mejkap odstraňuje rovnako dobre ako Sensibio H2O s tým rozdielom, že pokožku navyše aj hydratuje.
 
250ml zoženiete za 14,49€
                                                                                              
Hydrabio Laitslúži na odstránenie mejkapu pre tie z vás, ktoré ste zvyknuté odličovať si tvár pleťovým mliekom. Má jemnú krémovú textúru (hutnejšiu ako mlieko Sebsibio H2O, ktoré je vyslovene gélové) a jemnú parfumáciu, ktorú ja absolútne milujem a práve toto mliečko je môj horúci tip.
 
250ml kúpite za 14,89€
 
 
Hydrabio Mousse
 
 
Mousse
Hydrabio Moussejemná čistiaca/umývacia pena so šľahačkovou textúrou, ktorá pokožku zbaví nečistôt bez toho, aby ju vysušila. Má rovnakú jemnú vôňu čistoty ako Hydrabio Lait. Pleť krásne vyčistí a zmatní, redukuje póry. Ja ju beriem všetkými desiatimi a určite odporúčam na všetky typy pleti. Dávkujete ju rovnako, ako šľahačku v spreji a nanášate na mierne vlhkú pleť. Krúživými pohybmi bruškami prstov odstránite nečistoty a zmyjete teplou vodou.
 
150ml je v predaji za 11,96€
 
 
Hydrabio maskastará sa o dehydratovanú pleť a ukážkovo ju rozmaznáva. Stačí ju len naniesť na vyčistenú pleť, nechať 10 minút pôsobiť a zbytok zotrieť kozmetickou vreckovkou. Ja ju nanášam v tenšej vrstve a po 10 minútach neraz už ani nemám čo zotrieť. Počas veľmi chladných dní ju používam ráno namiesto pleťového krému pod mejkap. Pri veľmi dehydratovanej pleti sa aplikácia odporúča každý večer, inokedy stačí 1-2x do týždňa. Cena za 75ml je 21,69€.
 
Hydrabio
 
Krém Hydrabio Riche je síce určený na suchú pleť, ale v zime mi prenáramne vyhovuje. Na jar a začiatkom leta mám rada skôr jeho odľahčenú verziu Hydrabio Légere. Ide o veľmi ľahký krémik s pumpičkovým aplikátorom a jemnou vôňou. Slúži ako skvelý podklad pod mejkap, pleť nezaťažuje, neupcháva póry, je hypoalergénny a naozaj skvele hydratuje.
 
40ml zoženiete v lekárniach za 21,69€
 
Rad Hydrabio uzatvára ešte hydratačné sérum a peeling. O obidvoch som vám na blogu už písala, stačí ich názvy len hodiť do vyhľadávacej lišty.
Ako bojujete proti známkam dehydratácia pleti vy? Poznáte a používate niečo z rady Hydrabio?
 
Peťka♥

1 komentár:

  1. Poznám Hydrabio masku, aplikovala som ju len v zime, lebo mám zmiešanú až mastnú pleť. Je to kvalitná značka, skúsenosť mám, aj s Biodermou Sébium.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť