Stránky

štvrtok 17. júla 2014

Get Summer Ready Legs








   Dnes je čas na článok, ktorý korešponduje s aktuálnym počasím. Ikeď je pravdou, že posledné dni boli celkom upršané- teda aspoň u nás. Momentálne je už však oveľa krajšie, no to dusno tiež nie je nič moc. Ale berte to tak, že ja sa sťažujem vždy. Keďže leto je oficiálne tu už niekoľko dní, rozhodla som sa pre letný príspevok a konkrétne- ako si prichystať nohy na leto- z toho kozmetického hľadiska. Pretože je pravdou, že ak pravidelne nešportujete a nemáte aktívny pohyb, lesklé a krásne opálené nohy vám budú na prd. Ja sa tomu konečne aktívne venujem- každý deň beh + bicykel + cvičenie ráno aj večer. Je to tiež aj o strave, ale o tom inokedy. Poďme na tú kozmetickú stránku.

 

Prvým krokom k dokonalo pôsobiacim nohám je hygiena. Nohy treba mať vždy čisté a umyté, a k tomu Vám pomôže svieži sprchový gél. Ja som zvolila sprcháč s vôňou ruží, broskýň a melónov. Pre mňa je to skvelé letné kombo, na ktoré nedám dopustiť. Cena: 0,99€ .
 
Ďalším krokom je holenie. Je len na Vás, či si nohy depilujete/epilujete/holíte, robte to tak, ako Vám to vyhovuje. Mne najviac vyhovuje holenie- k nemu používam ten najvoňavejší gél na holenie na svete! Keby ste ho ovoňali, pochopili by ste. Ide o to, že je to znovu skvelá tropická vôňa, a ja také naozaj môžem. Ak však tropické a výrazné vône nemusíte, v ponuke je viac vôní. Gél je naozaj jemný a poviem Vám, holenie je s ním 1000 krát jednoduchšie. Jediným mínusom je, že keď stlačíte tú pumpičku a nanesiete potrebné množstvo, produkt ešte z balenia vyteká. Cena:1,99€.  Hydratácia je nevyhnutná a to vždy. Či už je leto, zima alebo akékoľvek ročné obdobie. Ja som si obľúbila telové mlieka a balzamy do sprchy, ktoré síce plne nenahrádzajú klasické telové mlieka, no poskytujú aspoň čiastočnú hydratáciu. A navyše, ak nie ste na krémovanie, toto je pre Vás ako stvorené! Cena: 3,19€.

 

Ochrana pred slnečným žiarením je počas leta samozrejmosťou. V opaľovacích krémoch som nikdy nevidela veľké rozdiely, teda až dovtedy, kým som sa zoznámila s dvomi novinkami. O jednej Vám poviem nabudúce, o druhej hneď teraz. Je ňou opaľovacie mlieko od Balea z kolekcie Sun Dance. Ako som vyššie uvádzala, tropické vône milujem. Neviem či má tento rok Balea zálusk na tieto vône, ale musím povedať, darí sa im. Alebo aspoň z môjho pohľadu :D. Mlieko má ochranný faktor 20, čo je na momentálne počasie akurát. Na Slovensku tie teploty nie sú žiadne terno, ale občas sa to vie vyšplhať- vtedy používam SPF 30/50. Tento krém môžem tiež len pochváliť, za tú cenu je to super výrobok! Jednoduchá aplikácie, skvelá konzistencia, výborné výsledky! Na záver hit tohto leta- telové spreje. Ja mám toto leto dvoch obľúbencov Midnight Exocits od  Victoria’s Secret, no zároveň aj dostupnejší variant z našej drogérie. Je ním telový sprej s uhorkami a melónom od prírodnej kozmetiky Alverde. Takúto kombináciu vôní často nevídam, a asi aj preto mi pôvodne moc nešla do nosa. Časom a najmä používaním som si vôňu obľúbila a začlenila ju do mojej rutiny. Vôňa je naozaj jemná, prirodzená a hlavne dlhotrvácna! Cena: 2,79€

 

  
 Všetky produkty sú cenovo dostupné a nájdete ich v DM drogérii.
 
Peťka♥
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára