Stránky

štvrtok 24. júla 2014

Zopár kozmetických tipov a trikov

                                                                             zdroj


Predtým, než sa venovala blogovaniu, som začínala tým, že som sledovala rôzne články o kráse
a kozmetike. Stále som hľadala nejaké zázračné tipy a triky, ktoré by mi pomohli s mojím
problémom. Či už to boli veci týkajúce sa vlasov, alebo nejaké make-up rady, vždy som hľadala niečo prevratné. Nuž zopár takých vecí som aj našla a rozhodla som sa s vami o ne podeliť.

1. Ak chcete, aby vám korektor dlhšie vydržal na svojom mieste a nezliezal z tváre, tak si najprv naneste na dané miesto trochu očného tieňu. Toto som sa nedávno dočítala v jednom článku, neviem si už však spomenúť, kde to bolo, každopádne som to vyskúšala a fakt to funguje, ja mám problém s tým, že keď si na akné nanesiem korektor, tak po pár hodinách je krytie preč, tento trik sa mi fakt osvedčil.


2. Nanášanie make-up štetcom vám skutočne zaručí jeho dlhšiu trvácnosť a výdrž a za seba som si všimla, že aj lepšie krytie, pretože sa tváre nedotýkate prstami a nerozmažete si tak veľmi make-up. Neviem ja som dlho nanášala make-up prstami, ale zistila som, že štetcom je to oveľa lepšie, aj tá výdrž, aj to krytie.

3. Pre objem rias platí starý známy trik, že pred aplikáciou špirály si riasy poprášte púdrom a následne naneste špirálu, aj pri jednej vrstve uvidíte rozdiel. Vyskúšala som to aj sama a používam tento trik hlavne na príležitosti alebo aj vtedy, keď mám nejakú horšiu špirálu, ktorá nerobí to, čo by som chcela. 

4. A teraz niečo pre nás, ktoré máme mastné vlasy. O suchom šampóne ste už iste počuli, mne však na už mastné vlasy nikdy nefungoval, takže som zistila, že je potrebné ho naniesť večer, keď sú vaše vlasy ešte v akom-takom dobrom stave, na druhý deň budú vyzerať trochu lepšie, ale stále to nie je žiaden zázrak. V tejto oblasti sa musím ešte rozhodne zlepšiť. Ak prídem na niečo lepšie, určite vám dám vedieť. 

5. BB krém dokáže zvýšiť krytie make-upu, keďže sa nanáša pod make-up a je hnedej farby, tak čo to zakryje a následne spolu s make-upom bude krytie určite vyššie, ako keby ste použili len make-up samotný. Takto to robila moja kamarátka a ja som spočiatku bola hrozne skeptická ohľadom BB krémov, pretože som vedela, že nekryjú a že sú to len krémy, ktoré moja mastná pleť veľmi nepotrebuje. Avšak zistila som, že ako podkladový krém sú úžasné. Teda no vyskúšala som zatiaľ vzorku Garnier BB krému a aktuálne používam Miss Sporty, ale službu mi robí dobrú. 

6. Toto už poznáte, ale tak spomeniem to tu hlavne kvôli tomu, že som si dlho myslela, že zelené korektory sú na krytie rozšírených žiliek, ale potom som pochopila a na vlastnej koži vyskúšala, že na akné fungujú vynikajúco, zakryjú ho a zároveň liečia, sú vhodnejšie ako hnedé korektory, aspoň na akné. Škoda len, že ich je na trhu pomerne málo.

7. A teraz sa opäť vrátim k vlasom a k objemu, dlho som si fénovala vlasy iba tak klasicky, ale potom som objavila kulmofén a odvtedy to už nerobím nijako inak, pretože vlasy sú po takejto úprave iné, končeky sú pekné súmerné, nie sú rozlietané a účes má tvar a aj nejaký ten objem navyše, nič závratné, možno by sa dal väčší efekt dosiahnuť použitím penového tužidla, ako to všade uvádzajú, toto riešenie je však pre mňa tabu, keďže mám mastné vlasy. Ja radšej používam suché tužidlo.

Toľko na začiatok, ak objavím nejaké ďalšie nové tipy a triky tak o nich určite napíšem ďalší príspevok. Ak aj vy máte nejaké osvedčené tipy a triky, napíšte mi ich do komentárov, rada sa niečo nové dozviem. 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára