Stránky

sobota 5. júla 2014

Cukríkovo


Júnovou novinkou Rimmelu ♔ sú cukríkové laky na nechty. O týchto som snívala, že ich prinesú na náš trh odkedy som ich videla v UK ponuke. A stalo sa! Tak ak máte chuť na sladké, radšej si kúpte tento lak a lakujte! Zaručene nepriberiete a ušetríte si aj svoje zúbky! :-) Dosť bolo vtipkovania, pozrime sa bližšie na tento lak:

 







Laky sú dostupné v týchto odtieňoch:
008 Sherbert Sweetheart-toto je môj odtieň☺
009 Candyfloss Cutie
010 Fizzy Applelicious
011 Violet Swizzle
012 Blueberry Whizz


http://data.over-blog-kiwi.com/0/53/44/98/20140119/ob_b7d5a7_sweet0.jpg
 
 
 
Lak má tvar, na aký sme zvyknuté pri lakoch 60 seconds, napríklad, a klasický hrubší štetček, vďaka čomu je aplikácia rýchla a jednoduchá ....

 
 
Lak dosť rýchlo schne, čo je asi jedna z hlavných výhod. Taktiež na ňom nevidno žiadne otlačenia či šmuhy, keďže má cukrový efekt. Výdrž je priemerná. Pri silnejších nárazoch sa mi stalo, že sa z neho odštiepilo, nie je to však nič strašné, minimálne 3-4 dni pekne vydrží. Ak aj však nie, dá sa korigovať - dolakujete jednoducho miesto, kde vznikla chybička a hotovo. Nič nevidieť.
 
 
 
Som s lakom spokojná. Mám rada tú farbu, páči sa mi efekt. Trošku som sa bála odlakovania. Predsa len, pri takýchto efektných lakoch potom pomaly drhnete nechty odlakovačom. Pri tomto sa mi to nestalo, a to som použila bezacetónový odlakovač, obyčajný z drogérie. Takže ďalšie plus :-) .

Vlastníte nejaký tento lak na nechty???A áno aký odtieň?Ste s ním spokojné?

Páčila sa Vám prvá recenzia?

Pekný zvyšok dňa...

Peťka♥
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára