Stránky

streda 16. júla 2014

Citáty na zamyslenie.........

Tak je stred mesiaca júl a ja mám pre Vás ďaľší článok.Ide o citáty alebo myšlienky, ktoré ma zaujali a rada by som sa s nimi podelila....
 


MOTIVATION LIVE WALLPAPER FREE





Veľmi rada čítam knihy s motivačnou tematikou, knihy o osobnom rozvoji, psychologické knihy....  A preto mám zozbieraných množstvo myšlienok, nielen tých motivačných... neviem už presne z ktorých kníh sú, takže neuvádzam ani autorov. Možno niektoré už poznáte, a niektoré zase nie. Príjemné čítanie...


,,Nikdy nedovoľ aby sa pre teba stal niekto prioritou, pokiaľ si ty pre neho len jednou z možností"

,,Najdôležitejšie je milovať, byť milovaná, šťastná a vyrovnaná sama so sebou"

,,Zabúdať na staré priateľstvá pre nové je ako vymieňať plody za kvety."


,,Času máme veľa, len ho málo využívame."


,,Ak chceš byť múdrym, nauč sa rozumne spytovať, pozorne počúvať, pokojne odpovedať, a keď nemáš čo povedať, prestaň hovoriť."
 
,,Spravili sme veľa chýb, ktoré teraz ľutujeme, ale je neskoro sa vracať k minulosti, keď musíme žiť prítomnosťou a tá nás pripravuje na budúcnosť." 
 
,,Ak chceš byť šťastný, vedz, že to záleží len od teba."
 
,,Zrkadlo je môj najlepší kamarát, lebo keď plačem, nikdy sa mi smiať nebude. "
 
,,Falošný priateľ je ako cukrík s kyslou náplňou. Najprv je sladký, no neskôr vypustí jed."
 

A teraz to najdôležitejšie:
 
,,Vezmi osud do svojich rúk. Za starosťami, zármutkom a smútkom potom objavíš neuveriteľné šťastie: sebavedomie."
 
Peťka♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára