Stránky

štvrtok 3. júla 2014





   Lakovací TAG
 
Ahojte baby,
dnes som sa rozhodla uverejniť oddychový TAG.

Už dávnejšie po internete koluje TAG ktorý sa volá LAKOVACÍ.Mňa osobne tento TAG celkom zaujal, ja keď moja zbierka lakov nieje až taká veľká. :○( Príjemné čítanie


Koľko lakov vlastníš?
  • ako som spomínala moja zbierka nieje až taká veľká.Ale aby som bola konkrétna vlastním okolo 40 lakov.


Aká je tvoja najobľúbenejšia značka lakov na nechty?
  • asi GABRIELLA SALVETE
logo

Od ktorej značky máš najviac lakov?
  • dlho som nad touto otázkou uvažovala, ale asi to je značka AVON.AVON lakov mám asi 15-20
Avon logo


Dostala si niekedy lak na nechty ako darček? Ak áno, ktorý to bol?
  • áno dostala som.Bol to lak na nechty PUPA Milano.

Aký lak máš práve na nechtoch?
  • AVON GEL finish Fabulous
smalto avon gel finish


 

 
Ak by si mohla vytvoriť limitovanú kolekciu lakov, aká by bola?
  • odtiene by boli najmä pastelové a béžové.Obal jednoduchý a priesvitný s čierny vrchnákom...

Aký lak je tvoj najobľúbenejší?

  • GABRIELLA SALVETE SUGAR ENAMEL FARFALLA  

Laky ,ktorých kúpu ľutuješ....

  • neviem, do tejto kategórie nepatrí asi žiadny lak



Ktorý lak v tvojej zbierke je najnovší?
  • GABRIELLA SALVETE  Stars Enamel 05 Raspberry

 
 
 
Páčila sa Vám TAG???Teším sa na Vaše komentáre.
PEKNÝ ZVYŠOK DŇA......♥♥♥
 

Peťka

         

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára