Stránky

štvrtok 3. júla 2014

Akú kozmetiku momentálne testujem....

Dnes mám pre Vás taký kratší, informačný článok o tom, čo momentálne testujem a na aké recenzie sa môžte tešiť. Teraz nemám tak veľa toho na testovanie, tak môžem pekne pomaličky všetko testovať a spisovať dojmy :)


1.
 
Toto sú moje asi najnovšie veci v kozmetickom svete.Jedná sa o očné tiene NYC a tak isto o balzam na pery tej istej značky no a samozrejme Jelení loj bez ktrého v poslednej dobe nemôžem žiť.Už sa neviem dočkať na testovanie.....♥ 
2.

Balzam na pery Labello som si kúpila prvý raz.Zatiaľ som bola verná Garnieru ale veď uvidíme.Na obale sa píše, že mám SPF 30 ,takže sa teším ,že sa viac postarám o moju papuľku aj v lete, keď bude na ňu pražiť slnko....☺ 
 
3.
 Túto riasenku som si kúpila ,lebo sa mi minula doma moa obľúbená riasenka L´oreal.Zatiaľ som ju neskúšala,ale vyzerá sľubne.Lak na nechty Rimmel je novinkou,ohúril ma najmä obalom a farbou.No ešte v predstihu mu dáva -za to,že som nevedela,ktorý si mám vybrať.Viete, jeden odtieň krajší ako druhý.
4.
 
No a posledné produkty ,to sútaké moje stálice.Balzam na pery Balea a maska na vlasy Avon .....
 
Páčil sa Vám dnešný článok??
 
Pekný zvyšk dňa!
 
Peťka☺


 

2 komentáre:

  1. Jelení loj je môj najobľúbenejší balzám na moje suché pery :)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie...Áno, Jelení loj je fakt dobrý balzam na pery.

      Odstrániť