Stránky

utorok 22. júla 2014

Antiperspiranty Maximum Protection: Rexona vs. Dove

Krásne dobré ránko prajem!!
Tieto "vylepšené" antiperspiranty nie sú žiadna novinka, na jar minulého roku sa o nich písalo všade, Rexona bola v SenzaBoxe a pretože som s ňou bola veľmi spokojná, kúpila som si potom aj ďalšie balenie. Nedávno som sa ale rozhodla vyskúšať aj Dove a oba antiperspiranty porovnať. Oba výrobky sľubujú 2x účinnejšiu ochranu proti poteniu než klasické antiperspiranty ... takže ako dopadli?


Obal: obaja majú rovnaký, predávajú sa v krabičke, vnútri zalepené pečaťou, takže je jasné, že ich nikto neskúšal. Objem je 45 ml. Pri prvom použití je trochu nevýhoda, že je obsah zalezený veľa dole a musíte dosť dlho točiť kolieskom, než vylezie (prvýkrát som si myslela, že mám rozbitý ten vysúvací mechanizmus, teraz už to beriem s kľudom a točím a točím :)

Cena: je trochu vyššia ako pri klasických antiperspirantov; kupovala som ich v DM, Rexonu za
 5,30 €, - a Dove som mala zrovna s nejakou zľavou, ale normálne stojí tak isto, -.

Vôňa: Rexonu mám v prevedení Clean Scent, Dove Original Clean. Rexona mi vonia viac, ale niekomu môže vadiť, že je vôňa moc intenzívna, je ju naozaj celkom cítiť, napríklad keď si idem ľahnúť. Dove vôňu jemnejšiu, ale je taká púdrová, čo nie je úplne môj šálka kávy.
Dove - složení

Zloženie: nebudem sa robiť chytrou, že tomu rozumiem, takže pre záujemcov je Dove na fotke, krabičku od Rexony už nemám. Určité rozdiely tam , všetky tie názvy mi prídu dosť desivé a v Rexona je toho viac (veď  má silnejší účinok)
aplikátor je u oboch rovnaký, len Dove je čisto biely a Rexona ide trošku do žlta

(a môj prvý gif! :)


Účinok: to najdôležitejšie na koniec. Čo sa týka ochrany pred potením, tak ani jeden potenie úplne nezabránil (ale vzhľadom k tomu, že sa potím celkom dosť a nepomohol mi nikdy poriadne ani Driclor, tak to neberiem ako úplný neúspech). Rexona je rozhodne účinnejšaúdajne obsahuje naviac nejakú špeciálnu technológiu TRIsolid, ktorá reaguje na telesnú teplotu a uvoľňuje podľa toho viac antiperspiračných látok. Dove toto nemá, ale má obsahovať 1/4 hydratačného krému. Je naozaj krémovejší a jemnejšie, po Rexone som mala niekedy podpazuše vysušené, Dove pekne hydratuje. Používala som ich podľa návodu pred spaním a niekedy ešte aj ráno, aj tak som sa po použití Dove potila ako s bežným antiperspirantom. Rexona bola v tomto ohľade lepšie, niekedy mi podpazušie vydržalo suché skoro celý deň, ale rozhodne nie pri väčšom strese alebo fyzickej námahe.

  Každopádne Rexonu budem kupovať aj naďalej, pretože je naozaj účinnejší ako všetky ostatné antiperspiranty, ktoré som kedy mala. Dove bude viac vyhovovať tým, ktorí sa toľko nepotí. Celkom sa vyrábajú dve vône Dove, tri dámske a dve pánske Rexony.

Máte skúsenosť s týmito antiperspirantami?
 
Peťka♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára