Stránky

piatok 4. júla 2014

First random-alebo fotky ktoré sa mi nazbierali v mobile za poslednú dobu☺

Krásne dobré ránko!!!
Dnes tu mám pre vás môj taký skutočný prvý random príspevok. Fotky, ktoré sa mi nakopili v počítači a akosi nebola možnosť všetky ich zverejniť - teda niektoré kúsky ste už na blogu mohli vidieť, ale nie z týchto záberov:). Dúfam, že sa vám budú páčiť, vybrala som naozaj taký mix a ku každému pridala pomenovanie, pretože mám rada, keď aj v iných random príspevkoch sú pri jednotlivých fotkách krátke popisy, o čo sa jedná.





                             Nový lak na nechty-čo chvíľa nevidieť bude aj recenzia☺


                                                               Prírodné mydielko



                                                         Novučičké náušnice a náramok



                                            Moja prvá pomoc keď zasvieti slniečko




                                      Pohodička v škole-samozrejme na konci školského roka



                                                                   Bez balzamu ani krok!



                                      Vybavená na ďaľší školský rok... :○( -teda aspoň s časti☺



                                                           Pohoda na guláši....


                                             Magnetické záložky-no nie sú zlaté????


A ešte pesnička,ktorú som si obľúbila♥

Mr.Probz -WAVES



To by bolo aj všetko...Páčili sa Vám fotky???Chceli by ste aj viac takýchto ,,fotkových" postov???

Pekný zvyšok dňa..

Peťka☺


2 komentáre:

  1. Lak si si vybrala v peknej farbe :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Óóó áno....Ďakujem.V tej drogérii som si veru nevedela vybrať. Bolo tam toľko odtieňov...Veď v recenzi budú všetky odtiene čo sú zatiaľ na trhu.☺

      Odstrániť