Stránky

nedeľa 13. júla 2014

GOSH LIP LACQUER-review

 


Gosh lip lacquers (1 van 19)

Gosh lip lacquers (5 van 19)


Vytvorte si repliku bezchybne žiarivých nechtov aj na perách s inovačným prípravkom GOSH Lip Lacquer.

Charakterizuje ho dizajn laku na nechty a spojenie výhod rúžu aj lesku: výsledkom je intenzívna, bohatá farba rúžu s hladkým žiarivým povrchom lesku.

Zloženie bez parabénov je obohatené o výživný argánový olej a ochranný vitamín E.
GOSH Lip Lacquer sa predstaví v 8 dlhotrvajúcich trendových odtieňoch.
 Niektoré sú transparentné s vysokým leskom, ďalšie dosahujú úžasné krytie.

Tak asi to sľúbi  výrobca.Či má pravdu sa dozvieme v nasledujúcom článku......
…..
Gosh lip lacquers (1 van 1)

Gosh lip lacquers (4 van 19)
Zľava doprava:
001 Innocent lips
003 Sweet lips
004 Flirty lip
005 Crispy lips
007 Hot lips
008 Dangerous lips

.
Gosh lip lacquers review

Takto vyzerajú na ruke......♥
001 Innocent lips, 003 Sweet lips, 004 Flirty lips, 005 Crispy lips, 007 Hot lips en 008 Dangerous lips.

001 Innocent lips



Gosh lip lacquers (6 van 19)

Gosh lip lacquers (7 van 19)

Gosh lip lacquers review

Na perách ho moc nevidieť.Vo fľaštičke vyzeral byť tmavší.Je naozaj len pre ľudí s malým množstvom pigmentu alebo Dobre, lesk je skvelý - ale dúfala som, že farbu bude viac vidieť.Výdrž je fajn, ale mohla byť aj lepšia....

003 Sweet lips


Gosh lip lacquers (8 van 19)

Gosh lip lacquers (9 van 19)

Gosh lip lacquers review


Sweet lips je o niečo lepšie,no stále to nieje ono. Opäť odporúčam pre osoby so svetlejšími perami. Opäť krásny lesk,  no myslím si,že mohol byť nazaj tmavší.

004 Flirty lips



Gosh lip lacquers (10 van 19)

Gosh lip lacquers (11 van 19)

Gosh lip lacquers review
Tento lip lak dal moje pery  trochu viac farby.
Táto farba sa mi zdá tak tršku koralová ale nieje moc výrazná.Farba sama o sebe je veľmi pekná. Opäť: jemný lesk a navyše aj pekná farba.

005 Crispy lips

Gosh lip lacquers (12 van 19)

Gosh lip lacquers (13 van 19)

Gosh lip lacquers review



BAM! To je to, čo mám na mysli: pigmentácia! Chrumkavé pery sú veľmi pekne pigmentované, ktoré mi dávajú okamžite Nicky Minaj pery. Len škoda, že moje zuby sú tak neuveriteľne žlté mŕtvoly - to je naozaj škoda.. Tento lak na pery neobsahuje žiadne lesk a je pekný a krémovej farby, myslím, že je to skvelé.

007 Hot lips



Gosh lip lacquers (14 van 19)

Gosh lip lacquers (15 van 19)

Gosh lip lacquers review



Hot Lips tiež padol z hľadiska pigmentácie  Rovné krásne červené pery! Myslím, že je to veľmi pekná farba, pekná rana. Len nie tmavé, mierne oranžovej farby.

008 Dangerous lips


Gosh lip lacquers (16 van 19)

Gosh lip lacquers review

Gosh lip lacquers review



Nakoniec moje obľúbené Dangerous lips. Krásna malinová farba, len nie červená. Páči sa mi táto farba je tak krásna! Ona zvýrazní moje hnedé oči a belšie zuby.Milujem ho!

Laky na pery veľmi jednoduché a elegantné a cítiť nádherne upokojujúce na pery. Zdá sa, že takmer lipbalmsJa sama namám záujem o ľahšie farieb, ale posledné tri milujem. Po prvé, dá sa  tiež aplikovať v niekoľkých vrstvách, pričom posledná tretia vrstva je dostačujúca. Takže odporúčam predovšetkým svetlé / tmavé tóny!

Pokiaľ ide o cenu, môžem byť stručná: Takmer 7 pre lesk na pery s obsahom 4 ml.

Páčila sa Vám recenzia???Máte tieto laky na pery?

Pekný zvyšok dňa!

Peťka♥

P.S.-dala som si záležať na fotkách...čo poviete sú pekné?

 

2 komentáre:

  1. Veľmi dobre prepracovaná recenzia :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie a za pochvalu....VEĽMI si to cením.

      Odstrániť