Stránky

pondelok 7. júla 2014

❀ Umelecké fotografie / pt. 1 ❀

Ahojte!
Veľmi rada fotím.Preto by som tomuto hobby venovala aj dnešní článok a možno aj zajtrajší.Dnes Vám ukážem fotky,ktoré som na fotila za posledný.Sú to také pokusy o umelecké fotky.Ak Vám to nebude vadiť, fotkami Vás zahrniem asi aj zajtra.Keďže je leto-a myslím si ,že žiadna z Vás nemá náladu čítať moje zdĺhavé články[napríklad recenzie]-rozhodla  som sa Vám ukázať moje také najvydarenejšie fotografie.Ide väčšinou o fotky z prírody, takže nehrozí aby sa tu objavila nejaká fotka na ktorej bude kozmetika atď.

Príjemne si posadajte a ideme na to.......

.....







                                     Táto fotka je upravená...nižšie je tá istá fotografia ,ale je neupravená   






Ktorá fotka je podľa Vás asi najlepšia?
 
Príjemný zvyšok dňa....
 
Peťka♥

3 komentáre:

  1. Pekné fotky!!!
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najlepsia je urcite fotografia s klasmi, ktora je neupravena :-)

    OdpovedaťOdstrániť